ملک چه اشخاصی قابل خریدن نیست
وکیل ملک خونه زمین وکیل دادگستری - موسسه حقوقی مدافع حق پارسیان - وکیل دعاوی ملکی داود حسنوند 09121404305

ملک چه اشخاصی قابل خریدن نیست

جمعه 26 دی 1399
14:52
وکیل ملکی 09121404305

تاثیر وکیل ملکی در پیشرفت پرونده های ملک

با توجه به این که برخی از املاک ممکن است در مسیر طرح عمرانی قرار بگیرد، هر چند چنین ملکهایی قابل نقل وانتقال هستند، ولیکن باید در برابر مبلغی که معمولا پایین تر از ارزش معاملاتی آن است، ملک را به دولت یا شهرداری واگذار نماید. بنابراین ارزش این دسته املاک از املا دیگر پایین تر است.
اگر این مطلب هنگام قرارداد بیع یا فروشنامه، عنوان نشده باشد،خریدار حق فسخ دارد. و این تخصص وکیل ملکی است که بند بند قرارداد را مطالعه می نماید و به خریدار عنوان می کند در صورت امضای قرارداد، خودش مسئول پذیرفتن عواقب معامله می باشد.

ملک چه اشخاصی قابل خریدن نیست؟

پاسخ وکبل:افراد عادی هرگز به این مسائل اشراف ندارند، زیرا مطابق قانون مدنی ما با افراد ممنوع المعامله، یعنی افرادی که دارای سن کمتر از هجده سال (صغیر) افراد فاقد رشد فکری و روحی، که توانایی اداره امور مالی خود را ندارند(محجور، سفیه، مجنون) تاجر و افراد ورشکسته ای که بر اساس رای دادگاه ممنوع المعامله هستند. نمی توان معامله ملکی انجام داد. پس متوجه شدیم اگر درحد و فصل موضوعات ملکی از متخصص استفاده نکنیم سالها ممکن است به نتیجه نرسیم و همچنان یک صف طولانی مراجعین به دادگستری درست می کنیم که تحت هیچ شرایطی به نتیجه نمی رسد که هیچ، بلکه وقت خود و دستگاه قضا را به هدر داده ایم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: